„Basic Attention Token“ apžvalga: žetonas, kurį galima uždirbti paprasčiausiai naršant internete

„Basic Attention Token“ (BAT) yra internetinės naršyklės „Brave“ žetonas. „Brave“ yra greita, į privatumą orientuota naršyklė. Privatumas yra pagrindinis aspektas, kuriuo išsiskiria ši naršyklė nuo kitų alternatyvų. Joje yra integruotas reklamų blokavimo įrankis. Vadinasi, naršydami šioje naršyklėje, jūs nesusidursite su reklamomis ir jums nereikės siųstis papildomų plėtinių joms blokuoti. Šis reklamų blokavimas leidžia „Brave“ būti sparčia naršykle, kadangi reklamos sulėtina naršyklių veiklą, jos taip pat eikvoja ir mobiliuosius duomenis bei telefono bateriją.

Kaip „Brave“ siekia tobulinti skaitmenines reklamas?

Internete jūsų duomenys yra sekami ir parduodami kompanijoms, tokioms kaip „Facebook“, kad jos galėtų siūlyti jums aktualias reklamas. Tokia tradicinė skaitmeninės reklamos sistema pažeidžia vartotojų privatumą, todėl „Brave“ sugalvojo sistemą, kuri yra palanki tiek reklamuotojams, tiek vartotojams ir netgi turinio kūrėjams.

Kaip ir minėjome anksčiau, „Brave“ naršyklė blokuoja visas reklamas, tačiau vartotojai turi galimybę jas įjungti. Jos nėra tokios įkyrios kaip kitose naršyklėse ir nepažeidžia jūsų privatumo. Vartotojai netgi gali pasirinkti, kiek reklamų per valandą jie nori matyti. Įjungus reklamas, vartotojai gauna užmokestį BAT žetonais.

Reklamų kūrėjai moka BAT žetonais turinio kūrėjams, susijusiems su jų reklamuojama veikla. Pavyzdžiui, fotoaparatais prekiaujanti įmonė sumoka fotoaparatų apžvalgas darančiam vaizdo įrašų kūrėjui. Kai žmogus žiūri šį vaizdo įrašą, „Brave“ naršyklė matuoja jo susidomėjimą. Kuo ilgiau žmogus žiūri tą vaizdo įrašą, tuo didesnis jo susidomėjimas fotoaparatais, todėl jam yra parodoma tos fotoaparatų parduotuvės reklama.

Ši sistema leidžia laimėti visiems. Turinio kūrėjai uždirba iš reklamuotojų. Reklamuotojai žino, kad jų reklamos bus parodytos tik tiems žmonėms, kuriuos domina jų produktai ar paslaugos, o įprasti vartotojai gauna jiems aktualius pasiūlymus, nepaaukojant savo privatumo, ir netgi iš to uždirba.

Kas daro įtaką „Basic Attention Token“ kainai?

Pasibaigus 2021 metams, „Brave“ pranešė, kad jų naršyklė pasiekė 50 milijonų aktyvių mėnesinių vartotojų. Nuo 2020 metų šis skaičius padvigubėjo. Vadinasi, susidomėjimas naršykle kyla. Kylant susidomėjimui, auga ir BAT paklausa, todėl didėja žetono kaina.

Įmonės, kurios reklamavosi „Brave“ naršyklėje, turėjo teigiamus atsiliepimus. Jos patiria mažesnius kaštus, kadangi joms sumokėti už reklamą reikia tik tuo atveju, jei susidomėjęs vartotojas ant jos paspaudžia. Didėjant įmonių skaičiui, kurios nori reklamuotis „Brave“ naršyklėje, BAT paklausa taip pat auga, kas vėlgi didina žetono kainą.