Futbolo žvaigždė Lionel Messi tapo kriptovaliutų projekto reklaminiu veidu

Futbolo žvaigždė iš Argentinos Lionel Messi tapo skaitmeninių fanų žetonų kūrėjų „Socios“ prekės ženklo ambasadoriumi. „Paris Saint Germain“ klube žaidžiantis argentinietis reklamuos bendruomenę savo sekėjams socialiniuose tinkluose ateinančius trejus metus. Skelbiama, kad sandorio kaina siekia daugiau nei 18 milijonų eurų.

„Socios“ pardavinėja virtualius žetonus, kurie leidžia sporto gerbėjams balsuoti už tam tikrus pakeitimus, susijusius su jų mėgstamu sporto klubu. Pavyzdžiui, vartotojai gali balsuoti dėl treniruočių erdvės pavadinimo pakeitimo ir pn. „Socios“ sudarė partnerystę su tokiais garsiais klubais kaip „Barcelona“, „Juventus“, „Arsenal“ ir „Manchester City“. Platforma turi apie 1.2 milijonus vartotojų.

„Nuo to laiko, kai sužaidžiau savo pirmąsias profesionalias rungtynes, sirgalių aistra buvo varomoji jėga, kuri įkvėpė mane siekti geriausio. Sirgaliai nusipelno būti pripažinti dėl savo aistros. Jie nusipelno galimybių daryti įtaką jų mėgstamoms komandoms,“ sakė Messi.