„Starbucks“ šiemet planuoja žengti į NFT rinką

Balandžio 4 d. generalinis „Starbucks“ direktorius Howard Schultz „Open Forum“ renginyje pranešė, kad kompanija iki šių metų pabaigos planuoja žengti į NFT rinką. Nors Schultz nenurodė tikslios datos, tačiau jis patikino, kad prieš pasibaigiant šiems metams, kavinių tinklas jau bus žengęs į virtualią erdvę.

Schultz teigimu, ekosistema yra vis dar jauna ir „Starbucks“ turi geriausias priemones žengimui į šią ekosistemą. Jo manymu, visos kompanijos, įžymybės ir influenceriai, mėginantys sukurti skaitmeninę NFT platformą, neprilygsta „Starbucks“ dėl kolekcionuojamų daiktų įvairovės ir kompanijos paveldo. Schultz pabrėžė, kad „Starbucks“ nėra tik kavinių tinklas, tačiau tai kompanija, turinti ilgai išsilaikiusias tradicijas, istoriją ir kolekcionuojamus daiktus, kuriuos galima įsigyti visame pasaulyje.

„Starbucks“ vertė siekia beveik 90 milijardų eurų, o 2017 m. pasirodžiusios NFT prekybvietės „OpenSea“ vertė jau viršija 12 milijardų eurų, taigi, nenuostabu, kad didžiausios pasaulio organizacijos nori investuoti į naujas technologijas.