NFL Supertaurės eterį paįvairino kūrybiškos kriptovaliutų keityklų reklamos

Kiekvienais metais Jungtinių Valstijų sporto fanatų dėmesį prikausto amerikietiško futbolo lygos NFL atkrentamųjų varžybų finalinės rungtynės, trumpiau vadinamos – Supertaure. Dėl didelio susidomėjimo, reklama šių varžybų metu yra brangiausia pasaulyje, todėl reklamos kūrėjai deda pastangas, kad sukurtų kuo įsimintinesnes reklamas. Šiemet Supertaurės eterį paįvairino trijų žymių kriptovaliutų keityklų reklamos.

„Coinbase“

Kriptovaliutų keityklos „Coinbase“ reklama nukrypo nuo tradicinio reklamos formato. Jų reklama buvo paprasčiausias QR kodas, kuris ekrane judėjo panašiai kaip daug kam puikiai žinomas DVD logotipas.

Pranešama, kad ši minutės trukmės reklama kompanijai kainavo 14 mln. JAV dolerių. Užsiregistravus su „Coinbase“ QR kodu, vartotojai gauna „Bitcoin“ sumą, lygią 15 JAV dolerių. Taip pat vartotojai yra užregistruojami į loteriją, kurios bendras fondas siekia 3 milijonus JAV dolerių vertės kriptovaliutų.

Ši reklama sulaukė didelio pasisekimo. Supertaurės žiūrovams buvo įdomu sužinoti, kur juos nuves ekrane atsiradęs QR kodas. Dėl savo sėkmingos reklamos kampanijos, „Coinbase“ platforma šiuo metu patiria didelę apkrovą. Vartotojai skundžiasi, negalintys prisijungti.

„Coinbase“ reklama

„FTX“

„FTX“ taip pat pasirodė Supertaurės eteryje. Jų reklama buvo ilgesnė ir turiningesnė. Reklamoje vaidinęs aktorius Larry David keliauja laiku ir susiduria su įvairiais žmonijos išradimais, tokiais kaip ratas, šakutė, tualetas ir pn. Į visus šiuos išradimus Larry žvelgia skeptiškai ir mano, kad jie yra visiškai nenaudingi. Galiausiai, Larry susiduria su paskutiniu išradimu – kriptovaliutų keitykla „FTX“, į kurią aktorius taip pat pažvelgia skeptiškai ir pareiškia niekada nedarantis klaidų.

„FTX“ reklama

„Crypto.com“

Paskutinė kriptovaliutų keitykla, kuri reklamavosi šių metų Supertaurėje yra „Crypto.com“. Reklamoje vaidino naujasis kompanijos reklaminis veidas – krepšininkas LeBron James. Sportininkas reklamoje kalbasi su savimi iš praeities ir pasakoja, kas jo laukia ateityje.

„Crypto.com“ reklama